Pervitin
lilinka
Už rok šňupu dvě lajny každý víkend.Prostě v pátek s přítelem seženem,dáme si každej jednu,a druhou druhý den,nebo ještě v noci.Chci se zeptat,co to provádí s mým organismem? A ještě se chci zeptat,pokud si dám lajnu a potom třeba osm hodin v kuse dělám s přítelem perverzní sex(tekutiny doplňujeme hodně) má to nějaký špatný vliv na mě?nebo potažmo na jeho penis(po celou dobu je vzrušenej)?Spíš jaký jsou rizika takového sexu?

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, asi se ptáte spíš na zdravotní rizika. Může opravdu dojít k poranění jeho penisu , ale i Vás. Osm hodin je hodně, dojde k malým oděrkám, podráždění kůže, a to pak může být snadným vstupem pro nejrůznější infekce a záněty. Větší riziko ale vidím pro psychiku. Časem pro Vás bude hodně těžké užít si sex s partnerem bez drogy, představit si bez ní víkend. A to už se pohybujeme v oblasti závislosti, která nemusí být jen u každodenního braní. Kontrolu nad situací pak už má droga a ne Vy. Můžete udělat takový pokus - zkuste třeba dva víkendy bez pervitinu. Uvidíte, jak se spolu budete cítit, jestli si sex i tak užijete, jestli k němu vůbec dojde?