LARA
Přítel užívá dlouho nitrožilně a už si nemá kam dávat, jak se mám naučit dávat do krku?To přece musim někde nebo spíš na někom vyzkoušet ale jako na kom, že jo?!...Já si taky dávám nitrožilně ale o tepnách nic nevim a o krku už vůbec ne.Tak mi poradte a hlavně mi nepište, že mi nezbývá nic než mu to prostě to zkusit dát.Dík Lara

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, krk je nejhorší a nejnebezpečnější místo pro jehlu vůbec. Takže bych Vám určitě nepsala, abyste to jen tak zkusila. Je velké riziko, že napíchnete tepnu nebo mízní uzlinu. Pokud to opravdu nejde jinak, než začít s takovými rizikovými místy, tak alespoň zajděte do Káčka nebo do Terénu a zeptejte se co a jak, ať Vám názorně poradí. Jinak ideální by bylo alespoň na čas zvolit jinou aplikaci ne do žíly, aby měly žíly čas se zhojit. Ale chápu, že to Vás asi nebude moc zajímat.