.....
mato
dobry den...myslel som ze sem nebudem nikdy pisat ale predsa len vyuzijem vasu pomoc...mal som v zivote asi dest extaz a uz mesiac som uplne cisty...lenze obcas na mna prichadzaju stavy uzkosti a nevyzera to ze by sami odoznevali...myslite ze by som mal navstivit psychiatra....mohol by mi pomoct? som zo slovenska...neviete nahodou o nejakom dobrom psychiatrovi v okoli miest senica myjava piestany? dakujem za odpoved:))

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Myslím, že by Vám návštěva psychiatra mohla pomoci. Pokud se ty úzkosti za ten měsíc, co nic neberete, nelepší nebo se spíše zhoršují, tak by to bylo na místě. Protože to skoro vypadá, že to skutečně samo neodezní. Pokud můžu ještě doporučit - aby k tomu zlepšení mohlo dojít, zkuste vysadit všechny drogy - pokud kouříte marihuanu nebo pijete víc alkohol, tak to omezte nebo lépe úplně vysaďte. Bohužel neznám žádného psychiatra ve Vašem regionu, ale kolega Peter Porubský (vedoucí Kontaktního centra SANANIM v Praze, který je původem ze Slovenska) mi doporučil své kolegy v Nitre (viz níže uvedený kontakt) s tím, že byste tam mohl zavolat a zeptat se na nějaký vhodný kontakt např. v Piešťanech. Něco jsem našla i na internetu, ale jsou to pouze adresy na psychiatry ve vašem kraji, nemám o nich žádné další informace. Zatím přeji hodně štěstí. Psychiatrie Fakultní nemocnice Nitra Primár: MUDr. Boris Čech tel.: 037/ 6545-286 Zástupca primára: MUDr. František Kuzma tel.: 037/ 6545-549 Další kontakty, které se mi podařilo nalézt na webu, ale nemám o nich žádné další informace: MUDr. Irena Markovičová špecializácia: psychiatria NZZ - psychiatrická amb., Staromyjavská 59, 907 13 Myjava MUDr. Ľubica Ondrisová špecializácia: psychiatria NsP, Winterova 66, 921 01 Piešťany MUDr. Karol Hlava špecializácia: psychiatria NZZ - Psychiatrická ambulance, Rekreačná 2, 921 01 Piešťany MUDr. Ernest Zachar špecializácia: psychiatria NZZ - psychiatrická ambulance Liečebný dom Lívia, Slov. lieč. kúpele, 921 01 Piešťany MUDr. Renáta Kajabová špecializácia: psychiatria NZZ, Továrenska 532, 905 01 Senica MUDr. Magdaléna Sečová špecializácia: psychiatria Mentalservis s.r.o., psychiatrická ambulance Štefánikova 700/11, 905 01 Senica