dojezd
sarca
dobrý den, zhruba tři měsíce pravidelně užívám pervitin a zhruba poslední měsíc nitrožilně.vím, že jsem se dostala přesně tam kde jsem neměla, ale stalo se. chtěla sem přestat, ale zjistila sem, že už to sama nezvládnu a to hlavně tehdy, když sem na dojezdu a je mi fakt psychicky hrozně špatně.takže si nakonec dám zase, už jen proto aby mi bylo líp.chtěla bych vědět jestli existuje něco co by mi dokázalo tyhle depresivní stavy zmírnit.děkuji za odpověď

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, předně chci poděkovat za ocenění naší práce.K Vašemu dotazu - myslím, že se Vám podařilo zachytit závislost ještě celkem včas. Je dobře, že si jste schopná uvědomit, že to sama nezvládnete. Určitě nebude příjemné se někomu svěřovat, ale nemusíte se toho bát. V centrech pro závislé pracují lidé, kteří Vás nebudou ani soudit ani zatracovat. V Ostravě můžete navštívit K centrum na adrese Halasova 16, Ostrava - Vítkovice, 703 00, telefon: 596 638 804; 596 612 529. Informace o centru najdete na http://www.renarkon.cz/ov_kontaktni_centrum.php Pokud pro Vás není příjemné objednávat se telefonicky, mělo by to jít i mailem. Objednat se má tu výhodu, že se Vám nemůže stát, že na Vás zrovna pracovníci nebudou mít dostatek času. Přeji hodně odvahy, uvidíte, že se vyplatí.