skveli konopi
pakis
zjistil jsem ze je huleni travy super vec kdyz uz ji nehulite. kouril sem driv travu skoro 5 let kazdej den a ted uz skoro tri mesice nehulim a bavi meto este vic akorat to ma vedlejsi ucinek - chlastam vic a vic v chlastu vydrzim. driv mi stacilo par pivek a buko a byl sem na kary ale ted si musim aspon pulitr ruma. je mozny ze nahrazuju jednu drogu za jinou?

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Podle toho, co píšete, tak bych Vám asi na rovinu odpověděla: Ano, je docela pravděpodobné, že jste nahradil jednu drogu za druhou. Lidi většinou nekouří pět let denně trávu jen tak. Užívání jakýchkoli drog včetně marihuany nebo alkoholu obvykle není ten primární problém, ale důsledek jiných problémů... psychické nepohody, deprese, úzkostí, neřešených problémů z minulosti... Člověk pak má tendenci zaplácnout tahle slepá místa tou trávou nebo alkoholem nebo něčím ještě jiným a používá to jako jakousi "medikaci". Pak se právě může stát, že když se pokusíte vysadit jednu drogu, ve Vašem případě trávu, tak se tahle nepohoda a ta slepá místa opět objeví, a Vy si, byť nevědomky, najdete náhražku v alkoholu. Upřímně - půl litru ruma je fakt celkem dost. Možná by stálo za to zvážit, jestli by nebylo dobré vyrazit se poradit s někým z odborníků osobně. Pomohlo by Vám to možná přijít na to, co je "za tím" a naučit se s těmi "návykovými látkami" zacházet ne tak destruktivně. Když mi napíšete, odkud jste, mohla bych Vám doporučit někoho z kolegů, na koho byste se mohl obrátit. Zatím přeji hodně štěstí, a pokud budete chtít, tak znovu napište.