dement
honys
dobry den mam dotaz ohledne mich zvlastnich stavu, driv jsem byl komunikativni clovek se kterym byla sranda, ale jiz delsi dobu na sobe pozoruji ze neco neni v poradku, mam velmi caste zmeny nalad uzkostne stavy paranoidni myslenky...skoro od kazde psychicke nemoci trochu...nejvice mne ale vadi ze skoro nejsem schopen rozumne komunikovat vzdy ze mne vypadne nejaka hloupost , neumim tvorit suuvisle vety a komunikovat prirovnal bych to k postupne demenci nejsem skoro schopny reagovat rozumne na skoro jakykoli rozhovor.a jakoby se muj stav dale zhorsoval, vyhíbam se spolecnosti protoze se bojim toho co si o mne budou myslet tyto stavy trvaji uz delsi dobu.. hodne piji denne/obden, a to sam jelikoz pak mne to trochu pusti, kourim trafku (take denne) take sem bral pervitin asi 10* sem si snupnul..a to dost..potrebujiiporadit...

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, alkohol v kombinaci s THC může působit hodně nepříznivě na psychiku. Obzvlášť pokud k tomu máte sklony. To, že Vám to pomáhá lépe se vyjadřovat, je jen dočasná klamná úleva. Zkuste na nějaký čas vysadit alespoň jedno z toho, nejlépe obojí. Dejte tomu ale čas, hned se Vaše potíže nezlepší. Bylo by dobré podpořit zlepšení konzultacemi s odborníkem, ať už psychiatrem nebo psychoterapeutem, kde byste mohl řešit své paranoidní stavy apod. Pokud to budete řešit jen alkoholem a marihuanou, bude to čím dál horší.