jak
pepe
pritel s kterym ziji jiz dlouhou,je uprimne drogove zavili.jiz nekolik le se snazim s tim neco delat,vyhruzky,plac,vydirani ohledne ditete a nic.....jeste ze me udela tu nejhorsi vzdycky on.jeho nalady me uz deptaji a nevim jak dal.nema zadnou vadu,pracuje,stara se o deti,o domacnost.ale tohle ubiji,jak me tak financne nas vschny.muzete mi poradit,jak mam postupovat,kam se obratit,jak s nim komunikovat?on stale odmita se mnou o tom mluvit.dekuji.bere nejaky bili prasek a kouri ho.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, myslím, že je to situace, která by si zasloužila více prostoru a pozornosti. Především pokud v tom žijete už déle, spoustu způsobů ke změně jste vyzkoušela a nějakou roli v tom navíc hraje vaše společné dítě. Proto bych doporučovala navštívit poradnu pro rodiny závislých. Pokud je pro Vás dostupná Praha, můžete se obrátit na poradnu SANANIM v Café Therapy ve Školské ulici, tel.739 268 527. Pokud jde o jinou lokalitu, napište prosím jakou, ráda Vám pošlu nějaké kontakty. Případně je můžete sama zkusit najít na www.drogy-info.cz v "mapě pomoci".