Poradite???
xxx
Slyšela jsem něco o drogách-práškách které mohou pomoci při učení (soustředěnost, výdrž atd...) Chtěla jsem se zaptat zda je to pravda a případně které to jsou...Děkuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, krátkodobě pomáhají při učení i některé nebezpečné drogy, jako třeba pervitin. To bych Vám ale rozhodně nedoporučovala. Kromě toho je efekt opravdu jen momentální, za pár dní si z naučeného nic nebudete pamatovat. Z méně nebezpečných látek, ne tedy z oblasti drog, jsou podpůrné pro paměť a učení především preparáty z gingko biloby a z léků piracetam. O něm je třeba se poradit s lékařem a brát ho přesně podle určeného dávkování. Přírodní preparáty jsou myslím neméně účinné a bezpečnější.