Pro Báru Orlíkovou-kokain
Anonym
Dobrý podvečer a děkuji za zodpovězení mého dotazu. Kdyby jsem se k tomu vrátila, tak ta druhá zkušenost s kokainem proběhla přesně před dvěma dny.Podotýkám, že ostatním účastníkům se toto nestalo jen mě což také nechápu.Jinak beru jen antikoncepci. Občas kvůli problému s alergií zyrtec. Takže abych vám to ještě ve zkratce popsala: neděle odpoledne jsem si dala kokain a ten večer to víte.Celé pondělí jsem se cítila unaveně, také protože jsem neměla chuť k jídlu a když jo, chtělo se mi zvracet, bylo mi trošku úzko.Večer jsem už v pohodě usnula.Ráno také docela v pohodě, najedla jsem se ale pak jen chvilkově se mi zahřálo tělo a začala jsem bezmyšlenkovitě brečet, protože jsem byla na sebe naštvaná, kvůli tomu že jsem si to vlastně dávala a myslím že ještě dlouho na sebe naštvaná budu, snad to chápete. Jinak se ještě malinko cítím unavená ale vypadá to, že už to ustupuje.Jinak jsem z Prahy. Děkuji P.S:Kdyžtak mi na to ještě napište svůj názor, děkuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Pokud ty nepříjemné příznaky ustupují, tak by to už mělo být v pořádku. Uvidíte, že za pár dní se budete cítit úplně normálně. Jinak to, co popisujete, mi spíše připadá jako užití pervitinu než kokainu, ale mohu se mýlit. Po pervitinu je typická nespavost, přestože je člověk velmi unavený a také nechuť k jídlu, která může přetrvávat i ten jeden den po intoxikaci. U kokainu intoxikace trvá kratší dobu a pokud to nebylo užití vysokých dávek, tak nebývá tak typické, že by intoxikace odeznívala takhle dlouho. Ty psychické výkyvy, pláč a úzkosti jsou také poměrně časté na "dojezdu" po užití stimulačních drog. Myslím, že nakonec je všechno špatné pro něco dobré - předpokládám, že teď asi nebudete už mít moc chuti pokoušet kokain dál. Takže držím palce a kdyby se to nějak zhoršilo, dejte vědět a já bych Vám poslala ten kontakt na někoho z kolegů, v tuhle chvíli ale to nevnímám jako nezbytné. Hodně štěstí.