papa
Dobrý den,nedávno jsem vám psala-přítel šňupal pervitin,spojil se s poradnou a měsíc nic neměl.Ale pořád si stěžuje na mravenčení v nohou-budí ho to.Souvisí to s tím,že přestal?

Odpověděl:
Dobrý den, rád čtu, že se Váš přítel drží, vyřiďte mé gratulace. Měsíc je dobrý začátek. Co se týče pro problému, o kterém píšete - není možné takhle na dálku posoudit, co se děje a jak pomoci. Důvodů, proč se mu to děje může být opravdu mnoho. Rozhodně doporučuji navštívit lékaře. Po pravdě říct, co se děje, co má přítel za sebou a čím teď prochází. Pokud nemá lékaře, ke kterému má důvěru, stálo by za pokus poptat se v poradně, zda neví, na koho se obrátit. Zdravím Vás a ať to dobře dopadne. Kdyby cokoli, obraťte se na nás. A ještě něco, určitě by bylo pro Vás přínosné, kdybyste občas zašla také k někomu na "popovídání", jak to, čím prochází Váš partner, prožíváte Vy. Přece jenom, jste v tom oba společně, ať chcete, nebo ne. To jenom na okraj, Rozhodnutí je na Vás. Mějte se, Štěpán Veis