rada
the end
dřív jsem jel...dost v drogách...tak před deseti lety....pak nastal klid...ale pořad jsou doby kdy to na mě příde zhruba 1-2měsíce....že si to seženu a dám....a pak si rvu hlavu,,,,vůbec nevíkm jak se toho mám na trvalo zbavit.....jako kdyby se ve mě něco po měsíci zaplo...někdo jinej

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Bohužel nepíšete o sobě moc informací, abych Vám mohla nějak konkrétněji poradit. Nevím kolik je Vám let, jaké drogy jste bral a jak dlouho, zda jste byl někde v léčbě nebo jste s intenzivním užíváním drog přestal sám, nevím, jaká je Vaše situace teď. Obecně se dá říct, že drogy nejsou problém samy o sobě, ale že za nimi se skrývá vždy nějaký další problém, psychické nesnáze, úzkosti, deprese, které člověka nutí se k nim vracet i po dlouhé době. Za tímhle "zapnutím", pocitem, že ve Vás jedná "někdo jiný" se pravděpodobně skrývají věci, které by bylo potřeba otevřít a pokusit se nějak řešit. Jinak Vás tyto stavy a pocity a následné pocity viny po relapsech budou pravděpodobně pronásledovat dál. Napadá mě, že by možná nebylo od věci využít nějaké formy psychoterapie. Není to asi záležtost na jedno setkání s odborníkem, ale počítám, že po čase by to mohlo mít žádoucí efekt. Když mi napíšete, odkud jste, mohla bych Vám doporučit někoho vhodného z mých kolegů. Zatím držím palce a věřte, že to rozhodně není "the end".