Nová droga ??
Heidi
Ahoj, Je mi sice teprve 14, ale problematika drog mě velice zajímá. Mám přítele a ten bere, nevím co .. Nevíme ani jeden jak se to jmenuje .. Jednou sem si to také vzala a podle účinků které sem na sobě pozorovala sem tuto drogu nedokázala nikam zařadit .. Jeto taková červeno-oranžová tekutina která se musí píchat, jinak to prý nejde a ať je vám zrovna jakkoli tak to u vás vyvolá uplně obrácenou náladu než právě máte .. Jelikož sem dosti introvertní melancholik, tak to docela vítám, ale chtěla bych se zeptat, nevíte co to je ??? Ráda bych aspoň věděla jak se to jmenuje

Odpověděl: Jakub Minařík
Nevím, co to je, ani mě nic nenapadá. Ale jen bych rád upozornil, že užít něco, co nevím jak se jmenuje a nevím jak to funguje, je nerozum. Není tak vyjimečné, že se někdo po takovém experimentu neprobudí a navíc když vás dovezou do nemocnice a není jasné, co to bylo a není to něco, co lze snadno detekovat, tak nezbývá než počkat zda se proberete a v jakém stavu. Aplikovat si něco injekčně za nejistých podmínek je další problém. HIV nebo žloutenka typu C se přenáší dosti snadno a k nákaze stačí nestarilní lžižka nebo filtr. A taky byste možná měla vážit, zda vás problematika drog zajímá tak, že se na nich chcete stát závislá a nebo tak, že vás zajímá léčba, výzkum, ... V případě že B/ je správně, tak brzděte. Máte nakročeno k A/ a to dosti výrazně. A věřte, že velmi dobře vím co říkám, resp. píšu. No, kdybyste měla nějaké poznámky nebo otázky, napište.