tekkno žena
ahoj:) docela dostkrat sem už skoušela piko,naposledy tak před několika tydny...Docela dost často na něj myslim..Ale některe dny si řikam že už to nikdy neudělám že takovou sračku si přece nebudu davat do těla,ale někdy na to mam opravdu šilenou chut..strašně mě to láka i když to totálně ničí osobnost ...a taky mě láka si to aplikovat injekčni střikačkou,ten nájezs musí být šileny..Ale snad se k tady tomu nikdy nedostanu..nechci skončit blbě..Nemám vůbec žadne plány do budoucna........

Odpověděl:
Zdravím vás, myslím, že "neskončit blbě" je dobrým plánem do budoucna. A jak sama tušíte, s užíváním pervitinu ta budoucnost nejspíš nějak valně nedopadne. Rozhodnutí je samozřejmě na vás a důsledky svých rozhodnutí ponesete také vy. I když vás to láká, tak to fakt dobře zvažte, člověk někdy tím, že se něčeho vzdá, mnohé získá:) BTW - to injekční užívání je varianta úplně nejhorší. Když tak koukněte na těchto stránkách do rubriky Stimulační látky - pervitin a do rubriky Drogy a nemoci.