kombinace?
kachne
Dobrý den..... denní užívání antidepresiv, marihuany, pervitinu a "občas"alkoholu má na sebe nějaký vliv, ovlivňují se nějak? Poslední dny trpím nevolností (o jídle nemůže být žádná řeč).....občas mě přepadne neuvěřitelná slabost, mdloby, bledost.....po chvíli to zase přejde Mohlo by to mít nějakou souvislost? Děkuji

Odpověděl: Jakub Minařík
No, interakce, hlavně mezi antidepresivy a pervitnem jsou dosti pravděpodobné. To co popisujete by mohlo mít mnoho příčin, může se jednat o příznaky onemocnění stran trávícího traktu, ale také třeba o problémy se srdcem, nejspíše srdeční arytmii. Konopí může mít také negativní vliv na srdeční činnost. A alkohol, pokud jej pijete více není pro trávící trakt to pravé a může být příčinou takových obtíží, včetně toho, že vám možná játra signalizují, že mají dost. Doporučoval bych si dát na nějakou dobu pauzu, aby se to zklidnilo. Když se budete tak +- alespoň měsíc či dva chovat střídmě, tak by se to mělo upravit. P.s. antidepresiva mívají vylučovací poločas dlouhý, takže pokud chcete zabránit interakci musíte je vysadit spíše na několik týdnů. Pervitin se vylučuje něco kolem týdne.