kokain
Dobrý den, zjistila jsem, že můj bratr užívá kokain. Pravděpodobně je na tom závislý už dlouho. Z prvu chodíval ven jen jednou za týden, nyní se to stupňuje. asi dvakrát za týden vyhledává své "kamarády". Je docela úspěšný podnikatel a má 7 měsíční holčičku. Ale ani ta ho nezměnila. Prosím poradíte mi co jak se mám chovat? Když jsem se ho na to ptala, tak mi řekl, že nic neužívá. A pak byl už docela i agresivní, když jsem to ztupňovala. Jsem z jižní Moravy konkrétně okres Hodonín. Prosím napíšete mi nějaké poradny kam můžu zajít. Děkuji a s pozdravem Martina

Odpověděl:
Dobrý den, Martino, chápu, že vás situace vašeho bratra trápí. Bohužel, váš bratr je zřejmě dospělý a soběstačný a rozhodnutí, jestli chce drogy brát nebo ne, je jenom na něm. Každopádně je optimální, zajít se o situaci poradit a probrat to někde s odborníky osobně. Posílám vám adresy na kontaktní centra u vás v regionu. Tato kontaktní centra jsou určena nejen uživatelům drog, ale poskytují poradenství také jejich rodinným příslušníkům. Přeji hodně štěstí a sil. Kontaktní centrum oblastní charity Pančava 56, Hodonín, 659 01 telefon: 518 343 842 Kontaktní centrum Stromořadí 8, Břeclav, 690 02 telefon: 519 322 842 Kontaktní centrum Stolařská ul. 521, Veselí nad Moravou, 698 01 telefon: 518 611 589