po jaké době pervitin zmizí z těla?
Kikina
Dobrý den prosím Vás,měla bych otázku.Byla jsem závislá 5let na pervitinu a již dva roky jsem vyléčená sama jsem to dokázala a má otázka zní po jaké době je ze mě pervitin venku?

Odpověděl:
Dobrý den, v prvé řadě vám gratuluji k abstinenci. Asi to nebylo úplně jednoduché, že? Jinak pokud jste pervitin 2 roky neměla, zcela jistě jste "čistá". Pro vaši informaci - v moči je pervitin zjistitelný max. 3 týdny od posledního užití, a to v případě intezivního a dlouhodobého užívání, při občasném užívání je to cca 1 týden. Při detekci z krve je tato doba kratší - maximálně 3 dny. Jiná věc jsou zdravotní důsledky užívání - např. v případě injekčního užívání možnost nákazy žloutenkama B a C nebo HIV a další. Když tak se podívejte na těchto stránkách do rubrik "stimulační látky - pervitin" a "drogy a nemoci". Držím palce, ať se věci daří:) PS: Jen mě ještě napadá, kdyby s udržením abstinence časem vyvstaly nějaké potíže, klidně zase napište. Tím vás samozřejmě nechci podceňovat, ale někdy se to stává.