proradný přítel
starostlivý
Prosím Vás, pokud je podezření - podle projevů chování a výpovědí dotyčného, že mu bez jeho vědomí podává druhý drogu, aby si na něm získal závislost, je možné tuto věc, ač bez důkazů nahlásit na policii nebo se může jednat o nepodloženou, křivou výpověď ? Co v takovém případě dělat, kde začít? Podezření je, ale nepodložené, zdá se být jen zřejmý úmysl manipulovat. Děkuji

Odpověděl: Jakub Minařík
Nu, pokud je to něco o čem se domníváte, že by se mohlo dít i do budoucna, oznámit policii to můžete a dokonce, pokud byste považoval zdroj za hodnověrný a byl předpoklad, že je trestná činnost plánovaná i do budoucna - tak je neoznámení dokonce trestným činem. Nicméně, podle vašeho popisu zdroj nijak zvlášť hodnověrný asi není. Víte, myslím, že to je na vás. Pokud považujete hrozbu za vážnou, konejte. Pokud máte dojem, že se jedná jen o účelovou manipulaci, tak asi spíše postiženého zaveďte k psychiatrovi.