a.ndy
Mám 16 leteho syna a podezření ,že občas zkusí pervitin.Ráda bych tomu zabranila včas.Když jsem se ho na to zeptala,řekl mi,že to na něm stejně nepoznam.Tak by mě zajímalo,jak kromě testu z moče lze odhadnout,že něco vzal. Lze to poznat podle rozšířených zorniček? a jak dlouho to pusobí? děkuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, pokud nemáte žádné zkušenosti s lidmi užívajícími drogy, pak je bohužel pravděpodobné, že na synovi opravdu nic nepoznáte. Zorničky v tomto případě nejsou úplně spolehlivý ukazatel. Pervitin působí několik hodin. Závisí na způsobu užití, dávce atd. Myslím, že by bylo nejlepší, kdybyste se došla poradit osobně a zcela konkrétně o tom, jak postupovat, do centra zabývajícího se závislostmi. Pokud byste o žádném v okolí nevěděla, napište kde by to mělo být (město), ráda Vám kontakt zašlu. Také se můžete podívat do rubriky "stimulační látky - pervitin" na těchto stránkách.