hugo
ano je to z potu protze to lepi na lavice a tag !proste takovepapirove testy tag bych se chtel zeptat jestli neco otom nevi jak ty papiry funguji??dekuji z aodpoved

Odpověděl:
Dobrý den, omlouvám se, že odpovídáme až teď. Proběhly už testy? A k testování - způsob, o kterém píšete, jsem v praxi nezaznamenal. Analýza potu na přítomnost drog je možná, ale u nás v ČR využíváná málokdy. Papírky například u testů DRUGWIPE fungují asi tak, že se speciální stěrkou setře pot například z čela, dlaně apod. Stěrka se vloží na chvíli do tekutiny a po několika minutách se ve speciálním okénku na stěrce ukáže, jestli je test pozitivní, nebo ne. Dále se můžete podívat na tento odkaz www.drogovetesty.cz/110-tampony-na-kokain.html, kde je uveden např. tampon, kterým se přejede přes podezřelý povrch (ve vašem případě přes školní lavici) a tampon změní barvu, pokud je na ikriminovaném materiálu stopa drogy. Mějte se a kdyby něco, napište.