nevím
Mitchá k
Dobrý den jmenuji se Pavel M Jsem již po dobu pěti až až sedmi let závislí na pervitinu,ale žiji ve společnosti,kde se to považuje za běžné,možná proto jsem schopen takovou dobu snášet bez výraznějších vnějších známek psychickou zátěž,kterou tato závislost přináší.Chtěl bych se léčit,nejen z pervitinové,ale i dalších závislostí,přičemš mám práci která je laicky řečeno na úrovni,řidičský průkaz a rodinu která pouze tuší,ale v poctatě nemá ani nejmenší zdání,jak hlubok tento problém sahá. Ač bych se nechal rád zavřít do léčebny a prodělal detox a vše co k léčbě dále patří,nemůžu si dovolit ztratit nic z toho mála čeho jsem dosáhl,tak prosím o radu a vlastně o návrh nějakého anonimního léčení. Předem děkuji za odpověď

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, obávám se, že něco ztratit patří k závislosti a k pokusům o abstinenci. Kdyby to šlo bezbolestně, byly by léčebny plné za pár dní úspěšně vyléčených. Jsou i možnosti ambulantního léčení, ale základní údaje budete muset sdělit všude. To neznamená, že se dostanou k někomu dalšímu. Zařízení jsou vázána mlčenlivostí. Můžete zkusit tuto formu při práci, uvidíte, jestli to bude fungovat. pravidelné i.v. užívání tolik let je spíše indikací k dlouhodobější léčbě v léčebně nebo komunitě, ale za pokus nic nedáte. O možnostech léčby Vám řeknou v K-centru, případně v AT ambulanci. Jejich seznam podle regionů najdete na www.drogy-info.cz, mapa pomoci nebo na www.drogy.net v rubrice kontakty. Držím Vám palce, ať se závislosti co nejrychleji zbavíte s co nejmenšími ztrátami.