Sestra bere drogy
Thýnka
Dobrý den,chtěla jsem se zeptat,jak nejlépe se dá vyřešit v počátečním stádiu užívání drog?Je příznakem užívání drog lhaní rodičům,změny v chování,ranní špatné nálady vůči rodičům a mě,styl oblékání?Maminka se to dozvěděla právě dnes a je z toho dost špatná,potřebuji poradit,jak tuto situaci řešit.Prosím pomozte mi.Nejlépe,kdybyste mi mohli poradit nějakou poradnu pro drogově závislé v okresu Cheb.Děkuji za pomoc a přeji hezký zbytek dne.

Odpověděl:
Dobrý den, chování, které u své sestry popisujete, braní drog často provází. Myslím, že vaše rozhodnutí, zajít se o problému někam poradit osobně, je v tuto chvíli to nejrozumnější, co můžete udělat. Posílám vám kontakty na zařízení ve vašem regionu, kde by vám s problémem mohli pomoci. Držím palce a přeji hodně sil Kontaktní místnost pro drogově závislé, Kotec, o.s. Kostelní náměstí 15, Cheb, 350 02 telefon: 354 620 750 Markéta Černá http://www.kotec.cz Centrum protidrogové prevence (součást rodinné poradny) K. H. Máchy 1266, Sokolov, 356 13 telefon: 352 621 501 nebo 352 622 148 (rodinná poradna) Kontaktní centrum, o.s. Světlo Krále Jiřího 38, Karlovy Vary, 360 01 telefon: 353 222 742 Kontaktní a krizové centrum, o.s. KOTEC Boženy Němcové 453, Mariánské Lázně, 353 01 telefon: 354 602 955 Martina Albrechtová http://www.kotec.cz