to stepan veis 2
stigi
diky. no nevim, jestli sem na dolecovak... abstinuju neabstinuju. nastvalo me, ze sem terapeutce sumak, tri tydny sem ji nevidela a tak sem si uzila dve skvely jizdy. na jednu stranu me to stve, na druhou uz nechci davat silu do neceho, co se pak ukaze falesny. nemam silu to dokolecka zkouset, kdyz to nevyjde, nemuzu se spolehnout na to, co mi ten druhy slibi... chtela bych zkusit nekam zajit, ale... o abstinenci ted nejsem presvedcena. chci zase zkusit minimalne chvili nebrat, protoze veci a vztahy kolem me jsou ted v pohode, ovsem nedavam si predsevzeti o totalni abstinenci, kdyz neni nikdo, kdo by mi "pomoh"... a kdybyste mel spis na nekoho mail, nechce se mi verbalne komunikovat, kdyz nemusim... zivot je svin

Odpověděl:
Dobrý den, moc se omlouváme za opožděnou odpověď, kolega Štěpán Veis, se kterým jste tady na poradně byla v kontaktu, je dlouhodobě nemocen. Jinak nevím, jak jste na tom s abstinencí nyní, pokud u vás stále přetrvává nerozhodnost, co dál, bylo by určitě rozumné to někde probrat osobně. Sice píšete, že se vám nechce verbálně komunikovat, ale možnosti pomoci přes internet jsou přeci jen omezené. Zkuste zajít do nejbližšího Kontaktního centra, což lze i anonymně. Kolegové to s vámi proberou a určitě vás nebudou tlačit do něčeho, co sama nechcete. Adresy Kontaktních center najdete na www.drogy-info.cz v rubrice Mapa pomoci. Hodně štěstí a sil.