LSD
Unknown
Dobrý den:) Asi 2 roky kouřím marihuanu. V poslední době častěji. A rád bych zkusil LSD. Chtěl bych vědět jak moc jsou odlišné účinky a jak velkou šanci mám na psychózu. A kde si třeba LSD dat abych měl čistý prožitek drogy.

Odpověděl:
Dobrý den, marihuana i LSD patří do skupiny halucinogenů. Nicméně halucinogenní účinek LSD je oproti účinkům marihuany nesrovnatelně silnější, z čehož plyne i výrazně vyšší riziko pro psychiku. Pokud se tedy pro experiment s LSD rozhodnete, což bych mimochodem ještě zvážila, protože rizika nejsou zanedbatelná, měl byste se cítit psychicky v dobré kondici, LSD užít pokud možno v klidném prostředí, kde se cítíte bezpečně a také mít po celou dobu u sebe někoho, kdo intoxikován není a v případě, že se vám trip rozjede špatným směrem, bude schopen zasáhnout, uklidnit vás a ohlídat. A v žádném případě LSD nekombinovat s jinou látkou, která má psychotropní účinky. Docela dost užitečných informací k tématu najdete na těchto stránkách v rubrice O drogách - halucinogeny - LSD. Doporučovala bych důkladně pročíst a případně se ještě dozeptat, pokud nebude něco jasné nebo vám tam bude nějaká informace chybět.