trava
Tom
Zdravíčko, je mi 21 let a trávu kouřim tak od 16 let zažil sem si sní dobrý i špatný chvile a tedka už jí beru jako součást mého života každodenní rituál stejně jako treba čistění zubů..v ničem mě neomezuje v podstatě si můžu zahulit kdykoliv aniž bych stim mel nejakej problem..Jenze kdyz se nad tim zamyslim neni to zpusob života jakej chci žít... myslim že trpim lehkou fyzickou závislostí (asi jako na tabaku) a těžkou psychickou závislostí na konopí ale nemel bych vetši problem stim zabojovat a závislosti se zbavit akorat je problem v tom že se hulení pro me stalo běžnou věcí a necitím žádnou potrebu se ho zbavovat akorat rozum mi radí at uz se na to vykaslu ze to nema budnoucnost a ja si to plne uvedomuju...potreboval bych poradit nejakej trik jak si hulení zhnusit abych k nemu klidne cejtil odpor a vubec na nej nepomyslel prostě ho vymazat ze zivota.. je to pro vas asi tezkej ukol a ani neverim tomu ze mi reknete radu takovou ze stim opravdu seknu ale kdyby se vam to opravdu povedlo tak by to pro vas byl velkej profesní úspěch a pro mě velkej krok k lepšímu životnímu stylu..a to znamena že bych vam byl vděčnej a vy byste mohli mít dobrej pocit že ste zbavili dalšího človeka závislosti..takže zapřemejšlejte a mejte se fajn..zatim dík Tom

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, bez tohohle profesního úspěchu se asi budu muset obejít. Ale říkám si, že Vám to asi nebude moc vadit,když tu trávu tak dobře zvládáte. Pravda, trochu si ve svém dotazu odporujete a místy se i zdá, že Vám přerostla přes hlavu a vadí Vám to, ale v podstatě to zní docela spokojeně. Neuražte se, ale rozhodně se mi nechce snažit se Vás přesvědčovat, proč nehulit. Až Vás tenhle způsob života přestane bavit natolik, že ho budete chtít doopravdy změnit a nebudete se toho bát, rádi Vám s tím pomůžeme.