papa
Ahoj,jsme ze Sokolovska,příteli je 23 let, pervitin šňupal,je dost pracovně vytížen a prý to bral kvůli výdrži,ale poslední dobou to nezvládal.Na nohou se mu objevila vyrážka,rozšířilo se mu akne,bolí ho nohy.Letos už dvakrát nevstal do práce-nemohl,teď už je týden doma a jen spí nebo jí.Prý to už neveme,ale nevím...Snažim se být mu oporou,ale je to pro mě těžký.Prosím,poradíš kde je nejvližší poradna?A můžu tam i já pro radu?Zatím děkuju

Odpověděl:
Dobrý den, je dobře, že jste napsala. Posílám Vám kontakt na poradnu, kam se můžete zastavit a všechno probrat osobně. Určitě přijdete i na to, jak nejlépe pomoci svému partnerovi. Poradna je součástí sokolovského Centra protidrogové prevence - jde o "rodinnou" poradnu, tedy o místo určené i pro partnery uživatelů drog. Najdete ji v Sokolově v ulici K. H. Máchy 1266. Nejlepší se bude předem objednat. Telefonní číslo je 352 622 148. Zdravím Vás a přeji hodně síly! Kdyby něco, dejte vědět. Štěpán Veis