l_il_ith_0*8
Chtěla bych se jen ze zvědavosti zeptat, jestli i dealeři bývají na drogách závislí nebo ne?? Co je častější? A dá se nějak rozpoznat dealer od normálních lidí? Třeba jak poznat, že vaše dítě dělá dealera drog....díky za odpověď

Odpověděl:
Dobrý den, tak tedy k Vašemu zvídavému dotazu. Odpověď není jednoduchá, takže berte v potaz, že jde o zobecnění. Lidé co prodávají drogy jsou v určité hierarchii. Ti nahoře, kteří s nimi obchodují ve velkém, zpravidla s drogami problém nemají. Jde často "pouze" o obchod. Ti dole, na ulici, co drogy prodávají, naopak většinou sami také drogy užívají. Závislí si často prodejem drog financují svoji spotřebu. Co se týče "rozpoznání" dealera, nemyslím, že je to možné. S drogami obchodují různí lidé z mnoha společenských vrstev. A jak poznat, že Vaše dítě drogy prodává? Snad jen tak, že u něj najdete větší množství drog, hotovosti a podobně. Doufám, že Vám to takhle stačí. Nevím, proč se na to ptáte a zda máte nějaké podezření, kdyžtak napište více. Zdravím a mějte se dobře. Štěpán Veis