Dobrý den,má sestra je závislá naprvitinu a sama se snaží vyléčit.Chtěla bych se zeptat,jestli existuje něco,co bych ji mohla podat při jejích abstinenčních příznacích. Léky bez předpisu,nebo něco podobného.Nebo jak ji pomoci jinak. Velmi děkuji Lenka

Odpověděl:
Dobrý den, pokud je Vaše sestra závislá na pervitinu, neměl by mít "absťák" příliš dramatický průběh. U pervitinu probíhá nejčastěji tak, že daná osoba dlouho dospává a sbírá energii. Nejedná se o život ohrožující stav. Nejlepší, co se dá udělat, je dostatek spánku a jídla. Léky bych abstinenci od pervitinu neřešil. Nepíšete ale jaké obtíže sestra má, jak dlouho drogy brala, kolik je jí let, takže není snadné situaci posoudit. Stálo by také za to se o tom všem poradit s někým z odborníků osobně. Pokud napíšete, odkud jste, můžeme Vám doporučit někoho ve Vašem okolí. Abstinence má vždy výrazně vyšší šanci na úspěch s odbornou pomocí. Bez ní je to složité a nepříliš často úspěšné... Zdravím a dejte vědet, Štěpán Veis