jak nastoupit protialkoholní opakovanou léčbu
Anna
prosím, co mucím udělat, abych nastoupila opakovanou léčbu v Opavě, kde jsem již jednou byla.Musím ke své obvodní lékařce? děkuji anna, nějak nemám už kontakt na léčebnu, prosím, poraďte mi.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Posílám konzakt na léčebnu v Opavě. Zkuste tam zavolat a zeptejte se na podmínky nástupu do léčby. Myslím, že předchozí návštěva praktického lékaře není nutná a vezmou Vás i bez lékařského doporučení, ale bude lepší si vše předem telefonicky ověřit - také Vám řeknou, zda mají volno, jaké jsou případně čekací doby na nástup do léčby a kdy byste tam mohla přijet. Přeji hodně štěstí. Opava, Psychiatrická léčebna Psychiatrická léčba Olomoucká 88, Opava, 746 01 telefon: 553 695 111 MUDr. Chvíla CSc., MUDr. Staňková http://www.pl.opava.cz