deprese
Marika
Nevím,co mám dělat.Před páry dny jsem po letech měla jointa,po kterém se mi rozjely příšerné deprese.Léta se s nimi léčím,ale tohle se nedá zvládnout.Jediné na co musím neustále myslet je sebevražda.Bojím se sebe sama!Nezvládám ty stavy,prosím pomozte mi!Díky

Odpověděl:
Dobrý den, píšete, že jste si po dlouhé době dala jointa, což vedlo k výraznému zhoršení vašich depresivních stavů. Bohužel, THC toto někdy dokáže. Chápu, že vám opravdu není dobře, ale možnosti konkrétní pomoci takhle přes internetovou poradnu jsou přeci jen omezené. Zkuste nepanikařit, je možné, že váš aktuálně nedobrý psychický stav za pár dnů odezní sám od sebe. Ale hlavně se zmiňujete, že se již léta s depresemi léčíte, takže předpokládám, že jste v odborné péči lékaře. Na vašem místě bych za takové situace skutečně neváhala, zkontaktovala ho a problém řešila s jeho pomocí. Určitě jeho intervence bude smysluplnější než snaha své potíže řešit na internetu. (Navíc, pro případy psychické krize existuje i non-stop linka pomoci centra RIAPS na telefonu 222 580 697, to jen pro vaši informaci). Určitě nezůstavejte se svým problémem sama a nebojte se nechat si pomoci. Prvním krokem bylo to, že jste napsala k nám do poradny:) Držím palce, ať je brzy lépe a radostněji.