zavislost a konec
sifi
Nejhorsi je ze ma zavislost nemuzu utlumit, nasitit. Dat si davku pervitinu denne je pro me normalni jako se jit najist, napit ( jinak bez toho umru ). Ma kamaradka tady v Praze Je varicka . Nikdy me nepodrazila a mam Ji rada. Prala bych jen to nej.. . Vidim jak nas to nici. Myslela jsem si ze zacatku ,ze to mam pod kontrolou ale bohuzel. Chtela jsem Vam napsat ,ze jak jste mi psal krome hlasu to pocitiju ale to je prave tim ,ze si dam davku .... a jsem treba sama v mistosti tak prvnich 12 hodin jsem v poho a pak to pride halucinace, vkladani myslenek, pocit pronasledovani, mam strach z neceho a nevim z ceho (snad ze smrti). Co si o tom vsem myslite Vy? Jak by jste se zachova?

Odpověděl: Jakub Minařík
Já mám teda ve vaší otázce trochu zmatek, ale možná to bude tím že jste ji psala unavená nad ránem. Nu, každopádně popisujete toxickou psychozu a je pravděpodobné, že dříve nebo později prosáknou vaše podivné vidiny, stavy pronásledování, ... do života i mimo užítí drogy aniž si to budete uvědomovat. Všimnou si toho ale lidé kolem vás a pak pravděpodobně budete mít nějaké problémy v práci, možná se ocitnete i v psychiatrické léčebně. A taky pak už bude mít pervitin prakticky jen tenhle efekt, dáte si a začnete šílet, napřed po několika dávkách a později jen když k pervitinu přičichnete.