ALKOHOL
nikdo není dokonalý
V poslední době jsem si začal kupovat alkohol domů,kde ho sám a o samotě konzumuji.Když jdu nakupovat,tak neodolám a vždy si "něco" koupím.Těším se až půjdu nakupovat-že si něco koupím.Když na nákup nemusím,tak si najdu nějaký důvod proč tam musím,nebo si zajdu "na jedno".Jsem alkoholik?-asi ano.Kde mám hledat pomoc,tak abych nemusel na 3měsíční odvykačku? Ambulantně-pokud to jde.

Odpověděl:
Dobrý den, váš vztah k alkoholu zjevně není bezproblémový a je určitě moc dobře, že jste si to uvědomil a chcete to řešit. A čím dříve začnete, tím by to mělo jít snáze. Takže vám držím palce, ať vám vaše motivace vydrží a problém zvládnete. A tady jsou kontakty na ambulantní léčebná zařízení: Ambulance pro alkoholové závislosti při Všeobecné fakultní nemocnici AT ambulance Apolinářská 4, Praha 2 , 128 00 telefon: 224 968 214, 224 968 236 Psychiatrická ambulance pro závislosti AT ambulance Palackého 5, Praha 1, 110 00 telefon: 222 928 239 Poliklinika Palackého, odd.AT AT ambulance Palackého 5, Praha 1, 110 00 telefon: 224 947 711 Ordinace pro návykové choroby AT ambulance Pod Marjánkou 12, Praha 6, 160 00 telefon: 233 351 603 Oddělení AT AT ambulance Vilová 16, Praha 10, 100 00 telefon: 274 812 594 Ordinace AT pro prevenci a léčbu závislostí AT ambulance Kytlická 758, Praha 9, 190 00 telefon: 286 581 684 Oddělení AT AT ambulance Bieblova 6, Praha 5, 150 00 telefon: 251 562 224 AT ambulance čtvrtek 17,00 - 23,00 hodin Socháňova 1221/25, Praha 6 - Řepy, 163 00 telefon: 724 584 283 MUDr. Gita Pekárková AT ambulance Argentinská 17, Praha 7, 170 00 telefon: 283 872 186