Kačenka
Dobrý den. brala jsem asi rok pervitin. poté jsem byla na léčení a nyní jsem 3 měsíce čistá. jenomže se cítím nějak tak jako sama,smutná v beznaději. jako by mi chyběl kousek mojí duše..chtěla bych si zase dát ale moje máma mě teď ohromně hlídá.mám strach že když příjdu domů sfetowaná,že to pozná.nebo myslíte,že by to nějak šlo..třeba něco jako abych nebyla v takovim neklidu.nějak se ovládat.děkuji za odpowěd.

Odpověděl:
Dobrý den Kačenko, nejdřív bych Vám chtěl pogratulovat k tomu, že jste zvládla léčbu a tři měsíce abstinujete Udělala jste velký kus práce. Pocity, které velice trefně popisujete, jsou zkrátka součástí toho, čím procházíte. Věřím, že to bolí, ale zkuste to vydržet. Když se vrátíte k pervitinu, nebude to lepší. Spíš naopak. Přemýšlela jste o doléčování? Mnoha lidem pomáhá udržet se od drog a najít spokojenost v životě s "čistou" hlavou. Určitě by to stálo za pokus. Co se týče toho, jak zařídit, abyste si dala a máma to nepoznala, Vás musím zklamat. To se zařídit nedá. A myslím si, že byste si to ani neužila. Být na pervitinu a obávat se, že se to doma provalí, musí být dost nepříjemné. Rozhodnutí je samozřejmě na Vás. Pokud Vám můžu radit, nedělejte to a zkuste pokračovat dál směrem od drog. Zamyslete se nad nabízeným doléčováním. Když budete mít zájem, můžeme Vám předat kontakt na některý z programů. Můžete se klidně nezávazně podívat a sama zvážit, co by Vám to mohlo dát. Zdravím Vás, držte se a dejte vědět. Štěpán Veis