Petra
Dobrý den,chtěla bych vás poprosit o nějaký kontak na poradnu ohledně alkoholu v Ostravě.Mám přítele,který má s alkoholem velký problém a já bych mu ráda pomohla,ale všechny odkazy jsou většinou v Praze.Předem děkuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás, posílám kontakty na ambulance zaměřené na závislosti v Ostravě. Také posílám odkaz na organizaci Anonymní alkoholici ČR a odkaz na webové stránky MUDr. Nešpora, vedoucího odd. pro léčbu závislostí v léčebně v Bohnicích, kde najdete řadu užitečných materiálů týkající se léčby závislosti zdarma ke stažení. Přeji hodně štěstí. Anonymní alkoholici v ČR www.help-psych.cz/aa.html nebo www.sweb.cz/aacesko www.drnespor.eu Překonání závislosti - svépomocné příručky zdarma ke stažení (MUDr. Nešpor) Psychiatrické oddělení při Fakultní nemocnici s poliklinikou AT ambulance 17. listopadu 1790, Ostrava, 708 52 telefon: 597 373 209 Prim. MUDr. Jitka Potribná http://www.fnspo.cz Psychiatrická ambulance a stacionář pro léčbu závislostí Lechowiczova 4, Moravská Ostrava, 702 00 MUDr. Chvíla Libor, CSc. Psychiatrická a protialkoholní ambulance Náměstí SNP, 4, Ostrava - Zábřeh, 700 30 telefon: 696 744 733 AT ordinace při městské nemocnici Kounicova 8, Ostrava, 700 01 telefon: 596 618 916 MUDr. Pavel Havran http://www.help-psych.cz Psychiatrická ambulance Výškovická 126, Ostrava - Zábřeh, 700 30 telefon: 596 741 007 MUDr. Richard Bosák Psychiatrická ambulance Hornická poliklinika, Sokolská 81, Ostrava, 702 00 telefon: 597 454 314 MUDr. Marie Turková http://www.horpol.cz