Syn
Katica
Pre pána Veisa: Vážený pán Veis, ďakujem Vám za radu. Prvýkrát sme boli so synom spolu v K-centre, tam sa ho ujal pán Helus a včera bol syn za ním už druhýkrát. S rozhovorom bol veľmi spokojný, čo ma samozrejme teší. Ja som zas v kontakte s Mgr. Čtrnáctou. Myslím, že sme sa obaja vydali dobrou cestou, dúfam nám to vydrží :-) Ešte raz ďakujem za pomoc a želám Vám vo vašej zmysluplnej a určite neľahkej práci veľa zdaru! Srdečne Katica

Odpověděl:
Dobrý den Katica, rádo se stalo! Když čtu Vaše řádky, mám radost. Věci se pohnuly správným směrem! Povedlo se Vám to, co je z mého pohledu nejlepší - Vy i syn jste se zapojili do „léčby“ a jak hezky píšete: „vydali se dobrou cestou“. To je ideální začátek. Pochybnosti, o kterých píšete jsou normální. Budou tady vždycky, už jen proto, že Vám na synovi záleží a hodně jste toho prožili. Časem to bude ale lepší a lepší. Je dobré, že máte víru v pozitivní konec. Může se stát, že syn na cestě „zakopne“, to ale není nic neobvyklého - spíš naopak. Zvedne se a bude pokračovat dál. Buďte nadále v kontaktu s paní Čtrnáctou, i když se Vám třeba bude zdát, že už není proč. Z praxe vím, že je dobré se mít na koho obrátit, když se přihodí něco nemilého. Proto je dobré udržovat kontakt, který Vám oběma bude vyhovovat. Držím Vám palce a přeji jen to dobré. Vedete si dobře, tak jen tak dál. Kdyby se cokoli dělo, obraťte se na nás. A na závěr Vám chci poděkovat za přání zdaru v naši práci. Moc Vám děkuji a Váš dík patří i všem kolegům, bez kterých by Drogová poradna nebyla. Štěpán Veis