co mám dělat?
Andy
Dobrý den, chtěl bych vás požádat o radu. Před rokem se mi rozvedli rodiče a já zůstal s tátou. Od rozvodu se choval divně ( začal mě trochu zanedbávat, nebyl doma, nechával mě třeba i týden samotného, byl dost agresivní a vůbec se mnou nekomunikoval, na okololí byl hnusnej). Zjistil jsem, že je závislý na pervitinu.Nepopírá to, ale vypadá to, že ho to vůbec netrápí.Je mi teprve 18 let a studuju gymnázium v Praze, s mamkou v kontaktu nejsem, vůbec nevím, kde je a nedaří se mi ji nějak vyhledat. Nevím si s ním rady. Vžydycky mi někdo zavolá, že ho někde viděl viděl uplně sfrčenýho, tak pro něj jedu a odvezu ho domů, ale když se trochu probre, zas táhne..nechci na něj vytahovat to, že ho chci strčit někam na léčení, protože vim, co mi na to řekne. Že nic takovýho nepotřebije a že je v pohodě. Nechci se sním nák dostat do dohadů, protože nevim, co ho zrovna v nervech napadne. Tak jak mu mám pomoc?

Odpověděl:
Dobrý den, jste v opravdu nelehké situaci. Je dobře, že jste se na nás obrátil. Drogy v rodině jsou vždycky problém a jeho řešení není jednoduché. Nejlepší bude, pokud se obrátíte na poradnu, která patří pod naše občanské sdružení SANANIM. Jde o Poradnu pro rodiče, rodinné příslušníky a blízké uživatelů návykových látek. Ozvěte se paní Štěpánce Čtrnácté na tel. 739 268 527 a domluvte si schůzku. Určitě se Vám společně podaří najít nějaká řešení. Stručné informace o poradně najdete na http://sananim.cz/zarizeni-20-Poradna-pro-rodice/info.html Nelekejte se, že se v souvislosti s poradnou mluví hlavně o problematice rodičů dětí užívajících drogy. Váš případ je sice výjimkou, ale neznamená to, že služby poradny nejsou pro Vás. Držím Vám palce a přeju hodně síly. Kdyby něco, dejte vědět. Zdravím, Štěpán Veis