Pomooc.
Off
Ahojte, mam problem. Moja sesternica je zda sa nevyliecitelna narkomanka a tento krat som sa rozhodol zakrocit. Nepoznate nahodou tu drogovu liecebnu v Chorvatsku ???? Prosim info.

Odpověděl:
Dobrý den, nepíšete přesně jakou chorvatskou léčebnu máte na mysli. Pokud je to léčebná komunita v bosenské vesnici Medjugorje, tak Vám mohu podat pouze základní informace. Jde o církevní komunitu, kde je léčba založena na modlitbě a práci. Jde o velmi specifický druh cesty k abstinenci. Pokud nejde o výslovné přání dané osoby, podpořil bych standardní způsob léčby v terapeutické komunitě. Věřte, že i v daný moment „nevyléčitelní“ závislí dokážou díky léčbě v terapeutické komunitě s drogami přestat. Chce to trpělivost a zkoušet a vytrvat. Každopádně pro Vaši představu Vám posílám odkaz na internetové stránky italské komunity Cenacolo (http://www.comunitacenacolo.it) Podívejte se, zvažte, ale rozhodnutí nechte na sestřenici. Rozumím, že už asi nevíte co dál a rozhodl jste se vzít záležitosti do svých rukou. Přesto Vám musím napsat, že ve většině případů léčba z donucení nemá výrazný efekt. Zdravím a doufám, že se Vám podaří najít nějaké společné řešení. Kdyby něco, dejte vědět. Štěpán Veis