to stepan veis
stigi
Diky za odpoved. Jo, je to zuby nehty. Premyslela jsem nad necim intenzivnejsim, chodit nekam 2x - 3x do tydne. Doma to vicemene jde, i kdyz to neni idealni, ale jsem vdecna za cokoli pozitivniho, i ze mam vubec nejakou rodinu, svoji postel, hodne mi pomahaji pratele. Krom dobrych pratel nikdo nic nevi a chci, aby to tak zustalo. Nejvetsi problem mi delaj vzpominky na zneuzivani, nejradsi bych se zas sjela, nic nevedela. Ale s praskama sou ty uzkosti lepsi, takze chci, aby to slo bez lecebny apod.

Odpověděl:
Dobrý den, já také děkuji za odpověď. Začátky jsou často těžké. I když je to zuby nehty, jste dobrá! Každý další den je svým způsobem vítězství. Útěk před vzpomínkami pomocí drog je jenom dočasné řešení, ale to určitě už sama dobře víte. Zkuste to vydržet, i když to musí bolet. Píšete, že přemýšlíte o intenzivnějším kontaktu. Myslím, že by se určitě něco dalo vymyslet. Minule jste psala, že už přemýšlíte i nad tím, jestli můžete zajít k nám. Programy SANANIMU jsou Vám otevřené, stejně tak i všechny ostatní. Chápu, že obava z "prozrazení" je u Vás větší než u ostatních. Určitě ale půjde zařídit, abyste se s nikým nepotakala. Když budete zvládat abstinovat doma, ve Vašem přirozeném prostředí, nemusí na léčebnu vůbec dojít. Naposled jste psala, že neberete už 6 týdnů, tedy s jedním relapsem v půlce. Jak to vypadá teď? Pokud stále abstinujete, dalo by se uvažovat o doléčovacím centru. Napadá mě jedno, které není až zas tak známé a mohlo by Vám sedět. Nechte si to projít hlavou a když budete mít zájem, napište a předám Vám kontakt. Zdravím Vás a držte se! A dejte vědět! Štěpán Veis