piko
....
prosim chci vedet jestli po jedne davce pervitinu muze byt clovek zavisly ... ve skole jsme se hodne koukali na filmy o drogach a to me dodavalo vetsi chut to zkusit ..

Odpověděl:
Dobrý den, když si jednou dáte pervitin, závislá nebudete. Závislost vzniká až po delší době užívání. U každého také jinak rychle. To ale v žádném případě neznamená, že by to, že si jednou dáte pervitin neznamenalo veliké riziko pro Váš další osud. Právě naopak. Každý, kdo je závislý na drogách si jednou dal poprvé, jen jednou, aby poznal, co že to ten pervitin je. Třeba jako Vy viděl film a to jeho chuť to vyzkoušet probudilo. Pokud Vám můžu radit, nedělejte to. Není o co stát a riziko je veliké. Je snazší pervitin nezkoušet a nechat ho být, než ho ochutnat a tím ho pustit do svého života. Pravda je taková, že pervitin Vám nedá v konečném důsledku nic hezkého, spíš naopak. Riziko vzniku závislosti je veliké. Na poprvé se většinou zdá, že je to "dobrá" droga. Dodá energii, člověk se cítí dobře. Po čase ale způsobuje přesný opak a ničí duši i tělo. Nechci Vás strašit, to rozhodně ne. Jak jsem ale už psal, pokud Vám můžu radit, nezkoušejte pervitin ani jednou. O nic nepřijdete a budete jednou ráda. Zdravím Vás a přeju jen ta dobrá rozhodnutí, Štěpán Veis