pervitin
satanek111
Dobrý den, už zhruba dva a půl měsíce užívám pervitin skoro denně (zhruba 3-4dny v kuse) šňupáním a občas ústně pomocí tzv.bombiček.Poslední dobou mám často nepříjemné pocity v prstech na rukou, na kolenou a na chodidlech.Tyto části jsou jako by ztuhlé, horké a hodně prokrvené, mám je mnohdy úplně zarudlé až fialové.Také se mi na nohou objevila vyrážka, je to taková červená krupička, která jakmile se potím svědí.Chtěla bych vědět,jestli jsou tyto potíže způsobeny právě užíváním pervitinu a pokud ano,proč sem je neměla už dřív, ale zhruba poslední tři týdny.Zvýšila sem i příjem tekutin,ale nepomohlo to.Taky sem hodně zhubla asi devět kilo za měsíc a půl a nevím, jestli bych neměla užívat nějaké vitamíny.A ještě by mě zajímalo po jaké době šňupání se mohou objevit problémy ohledně nosu.Poslední dobou se mi spouští krev a neustále mám rýmu.Slyšela sem, že šňupání může poškodit nosní přepážku a způsobit ztrátu čichu.Předem děkuji za odpověď

Odpověděl:
Dobrý den, je vidět, že se pervitin začíná ozývat z té druhé, horší, strany. Co se týče nateklých rukou a vyrážky, nedá se takhle na dálku říct, co to způsobuje. Každopádně vašemu tělu se asi poslední dobou nedaří dobře a co popisujete mohou být toho důsledky. Poškozená nosní sliznice je daň za šňupání. Zhubnout devět kilo za měsíc je nápor na organismus. Pervitin všeobecně tělo "ždímá" na dno jeho sil a to opravdu není dobré. Nechal bych stranou nějaké speciální vitamíny a zaměřil se, na Vašem místě, spíš na co nejdelší období abstinence od pervitinu. Odpočinek, zdravé jídlo a dostatek spánku. Zkrátka dát tělu co nejdelší dovolenou od pervitinu. Nejlépe na pořád. Jinak pokud u užívání pervitinu zůstanete, vyhýbejte se i nadále injekční aplikaci – s velikou pravděpodobností byste se za čas potýkala s mnohem závažnějšími problémy. Zdravím a kdyby něco, obraťte se na nás. Štěpán Veis PS: V případě, že by vaše zdravotní problémy přetrvávaly, bylo by samozřejmě rozumné vyrazit k lékaři.