sarah
Dobrý den, zajimala by me doba po jakou drogy zustavaji v v krvi a jsou tedy rozpoznatelne z krevnich testu i kdyz clovek dorgu neuziva.

Odpověděl:
Dobrý den, zde máte tabulku toho jak dlouho jsou nejběžnější drogy rozpoznatelné v krvi a moči. Pokud člověk drogu neužívá, není možné, aby se objevila v jeho krvi. Pokud máte pochybnosti, obraťte se na Národní toxikologickou laboratoř v Praze (Na Bojišti 11, tel. 224 919 293) Zdravím, Štěpán Veis Detkce z krve: THC: do 14 dní, při občasném užívání do cca 10 dní. Pervitin: 1 - 3 dny. Extáze: 1 - 3 dny. Kokain: do 24 h. Heroin: 1 - 2 dny. U LSD detekce prakticky není možná vzhledem tomu, že LSD je účinné pří podání „stopového“množství látky a často je vyloučeno tělem už v průběhu intoxikace. Z moči je možné drogy detekovat po delší dobu. U THC je detekce z moči 1 - 30 dní, výjimečně déle. Doba je závislá na intenzitě žívání, při občasném je to cca do 14 dní. Pervitin je zjistitelný z moči 3 - 21 dní, opět dle intenzity užívání, při občasném cca do týdne. U Extáze je možná detekce z moči cca po dobu 14 dní, při občasném užívání stejně jako pervitin cca týden. Kokain po 12 - 24 hodin a Heroin 2 až 3 dny. Jak vidíte, jde vždy o orientační hodnoty. Na výsledek působí mnoho faktorů - délka a intenzita užívání a také rychlost toho, jak který člověk toxické látky odbourává.