Dotaz
l_il_ith_0*8
Mám takový malý dotaz....popíšu Vám situaci a ráda bych veděla co si o tom myslíte. Jste na párty a mluvíte se svým kamarádem. Víte, že ten večer moc nepil.Něco sice ano, ale vidíte na něm že rozhodně není opilý. A během rozhovoru s Vámi ještě pije nějaké nealko. Všechno je v pohodě...povídáte si. Potom na se bavíte zase s někým jiným.Asi za 15 minut se se se svým kamarádem potkáte znovu. Tak si zase povídáte. Je pořád v pohodě a úplně stejný jako předtím.... a najednou během 5 minut je mimo, vůbec o sobě neví a usíná. Víte že z alkoholu to být nemůže. Tak co by to mohlo být??? Co by začalo účinkovat přibližně za 20,30 minut a takto silně??? děkuji za odpověd...

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím Vás, takhle na dálku, zpětně a bez možnosti kontroly, jde skutečně jen o odhad. Ale mohlo by jít o užití nějakého léku (jejich účinek zpravidla nastupuje s časovým zpožděním několika desítek minut), může jít ale i o účinek alkoholu (zejm. v případě, kdy ho člověk vypije větší množství naráz, dostaví se účinek i takto dramaticky se zpožděním několika desítek minut), může jít také o účinek léku v kombinaci s alkoholem, samozřejmě může jít o drogy, nejspíš ale ne stimulační (tím byste nejspíš mohla vyloučit pervitin, kokain, XTC). Ale jak říkám, těžko říct. Nevím, z jakého důvodu se ptáte. Možná jde o někoho blízkého, koho podezíráte z užívání drog, možná jde jen o zvědavost ... Kdybyste potřebovala, nebojte se ozvat znovu. S pozdravem, Gabriela Koryntová.