Jsem čistá už 8 měsíců
fetnička
Dobrý den, ano asi bych si tu přezdívku měla změnit,ale kdo ví,že?Né sranda. Díky a určitě se zas někdy ozvu. Mimochodem chci se k vám do sananimu hlásit na dolečovák.Ostrava pro mě nebude na nějakou chvíli bezpečná,tak se zatím mějte.

Odpověděl:
Dobrý den, nikdy dříve jsem s vámi nekomunikoval,ale pracuji na DC SANANIM, tak jsem se odpovědi zhostil. Vaši přezdívku na poradně registruji už dlouho, gratuluji k abstinenci. Píšu vám proto, abych vás informoval o podmínkách přijetí na chráněné bydlení. Na CHB bereme klienty s řádně ukončenou léčbou nejlépe komunitního typu v délce trvání min. 6 měsíců. Budeme po vás požadovat žádost s odůvodněním, doporučení terapeutického týmu a váš životopis. To všechno nejpozději 2 měsíce před plánovaným ukončením léčby! Po obdržení žádosti si vás kolega pozve na vstupní pohovor a po jeho absolvování budeme schvalovat vaše přijetí. V současné době máme dost plno, tak s žádostí neotálejte (pochopitelně pokud splňujete výše uvedené podmínky). Raději si zjistěte i podmínky na jiných doléčovácích, protože vám v současné době nemůžu zaručit, že pro vás budeme mít místo. Kdybyste měla další otázky, klidně pište rovnou na adresu aftercare@sananim.cz. Jo, mimochodem, asi už by vám fakt slušela víc jiná přezdívka, nemyslíte ;-)? Opatrujte se. TN