Drogy v pití
Leila
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jestliže pujdu na nějakou diskotéku nebo něco podobného, jak zjistím, že mi někdo dal něco do pití(např.extazi) . Vím, že bych si správně neměla nic kupovat, ale kdyby náhodou k tomu došlo, jak to poznám? Děkuji mnohokrát za odpověď

Odpověděl:
Dobrý den, obávám se, že to lze poznat jen velmi těžko. Teoreticky by mohlo dojít ke změně chuti. Také pokud máte čirý napoj - např. minerálka - můžete vidět kusy nerozpuštěného prášku. To ale jenom fantazíruji. Po pravdě si myslím, že není velká pravděpodobnost, že by se něco takového stalo. Každopádně je možné si dávat pozor s kým člověk popíjí na diskotéce a podobně, nebrat si nápoje od divných lidí a podobně. A jak jsem psal, dávat si pozor na chuť - tu droga změní. V případě extáze byste si asi všimla, že je v nápoji něco co tam nepatří. Zkuste si představit nadrcený, například paralen, v pití. Nejlepší prevencí je společnost dobrých a rozumných přátel, se kterými se bavíte. Mějte se, Štěpán Veis