co jeste
stigi
asi uz s tim musim neco delat. a neco vic, nez delam doted. od 16 beru hacko, pak prisly i prasky a dalsi veci. jednu chvili jsem brala vic, jindy min. kazdopadne sem se "rozhodla" s tim seknout. je mi 21 a takhle to dal nejde. jsem cista 6 tydnu s jednim relapsem v pulce. nevim, co vic mam delat. uz se drzim zuby nehty. nechci se vratit k fetu, ulici, kdy je stejne cloveku blbe na tom i bez toho.

Odpověděl:
Dobrý den, nepsala už jste k nám do poradny? Pokud ano, mohli bychom navázat na předchozí dotazy. Jinak k Vašemu dotazu - máte za sebou docela dlouhou dobu na drogách. Jste dobrá, že se Vám podařilo přestat a jste šest neděl čistá. Je to ale jenom začátek a někdy je to opravdu jenom zuby, nehty... Rozmyslete jak dál. Je víc cest - může to být jak psychiatr, medikace, léčba v komunitě, v léčebně. Jde o to, co potřebujete a co Vám bude vyhovovat. Píšete, že kontakt jednou týdně nestačí, hledejme tedy něco, kde by bylo terapie více. Co se týče Vašeho oboru a spolužáků, nemusíte se zas tak bát, pravděpodobnost je malá a dá se na to dohlédnout. Musíte se rozhodnout, co je pro Vás důležitější - škola, nebo Vy sama a Vaše spokojenost? Vím, že to není jednoduché rozhodovaní. Mějte se a dejte vědět, můžeme zkusit něco vymyslet. Zatím, Štěpán Veis