hypnogen
Bejby
Můj manžel je závislý na hypnogenu. Je evidován u MUDr.Minaříka. Ráda bych mu pomohla, protože vím, že mu to jde velmi ztěžka. Manžel si ale nechce nechat pomoci, nic mi neříká a téměř se mnou nemluví. Pomozte mi radou. Děkuji

Odpověděl: Jakub Minařík
No, musíte se s manželem dohodnout, jak byste mu mohla pomoci. Pokud o pomoc bude stát, můžete přijít spolu. Další alternativa je využít poradny pro rodiče a blízké uživatelů drog (Café Therapy, Školská 30, 110 00, Praha 1; Telefon: +420 739 268 527, +420 284 824 234), kde se můžete poradit o konkrétních strategiích, které by mohly pomoci. Jinak vám zbývají jen nátlakové akce, pokud se do nich chcete pouštět. Nicméně, platí, že pomoci někomu, kdo o to nestojí ev. pomoc aktivně bojkotuje, je fakt hodně těžké, ne-li nemožné.