Pervitin
Dani
Dobrý den, Pervitin užívám už dva roky(šňupáním) a chtěla bych přestat, jenže moje pokusy nikdy neměly delší trvání než jeden měsíc. Myslíte si, že mám šanci přestat?? Kdo a nebo co by mi mohlo pomoci? Je nezbatné vyhledat odborníky? Je nutná hospitalizace?? To bych nechtěla. Chci se toho, ale definitivně zbavit dřív než bude pozdě. Jak se mám postavit ke kamarádům a spolužákům se kterými drogu beru a kteří jsou na tom podobně jako já?Moc děkuji za odpověď. Daniela 18- Nymburk

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, určitě šanci máte. Budete tomu ale muset něco obětovat, jako např. přestat se stydět nebo bát a vyhledat nějakou odbornou pomoc. Tak to půjde mnohem lépe a rychleji. Nemusíte se hned nechat hospitalizovat. Pro začátek by bylo dobré např. zajít do KC Nymburk, objednat se tam k idnividuálnímu setkání s někým, kdo se Vám bude věnovat a bude s Vámi řešit mimo jiné i to, jak se chovat ke spolužákům, kteří berou. Nebojte se toho, uvidíte, že když seberete odvahu, ušetříte tím spoustu sil a času. Přeji hodně štěstí!