Dežaví
Sifi
Ahoj dalsi ma otazka je ze uz skoro pul roku mam Dežaví. Driv sem to mela obden a pak temer kazdy den. Ale ted je to lepsi. Vidim vzdycky neco se ma stat nebo co se stalo ( si reknu v duchu to se uz se prece stalo stalo), dva mesice sem si myslela ze prozivam svuj zivot dvakrat, pak z neceho strach ale nevim z ceho. A kolikrat to nedokazu popsat chtelo bych o tom vedet co to je. Muzete mi o tom neco napsat? Diky ahoj

Odpověděl: Jakub Minařík
Takové věci se stávají, spíše závisí na dynamice procesu. Pokud se jen tak někdy dějou a nebývají doplněné o další obtíže (hlasy, halucinace, pocity pronásledování, vkládání myšlenek, ...) tak je to v mezích normy a obvykle to po odeznění určitého období zmizí. Pokud mají tendenci se zmnožovat a nebo jsou doplněné o výše uvedené, mohou být příznakem vážného duševního onemocnění a doporučoval bych psychiatra. P.s. omlouvám se za zpoždění, ale mám vykloubené rameno a moje schopnost psát levou rukou je mizivá.