Liecebna
Iveta
Dobry den. Mam 48 rocneho brata zijuceho v Ceskej republike ( pri Prahe) ktory uz roky zapasi v depresiou a alkoholom, Dosiel do stadia kedy aj jedno pivo na neho posobi tak ako na inych polovica flase whisky. Jeho denna davka su 4 piva. Je hrozne vychudnuty a nevidi zmysel zivota. Uvazovala som ci by ste mi mohli poradit pobytove protialkoholicke alebo psychosocialne centrum (aj platene) kde by mohol ist na nejaky cas a pomohli by mu aj s alkoholom ale aj vseobecne zivotnou krizou. Dakujem

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, pokud bratr je ochotný vyhledat nějakou odbornou pomoc, bylo by nejlepší navštívit nejdříve ambulantního odborníka. Ten by situaci s bratrem probral a zhodnotil a rozhodli by se společně, jaká péče by pro něj byla nejlepší. V Praze je možností mnoho, např. v ambulanci U Apolináře, v Apolinářské 4, Praha 2. Tam je pak možná i pobytová léčba. Kompletní seznam dalších možností najdete na www.drogy-info.cz, v sekci "mapa pomoci", pod AT ambulancemi nebo ambulantními programy a nebo na strankach www.drogy.net v rubrice kontakty.