alkohol
Marthy
Velice děkuji za odpověď, ale ta nám bohužel žádný tento problém nepomůže řešit, protože přítelkyně s nimi ještě pořád bydlí a já si myslím,pokud by tam nebyla, tak se upijí k smrti. O mne tu nejde...M&Š

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, myslím, že nemáte pravdu v tom, že o Vás nejde. Chování rodičů přítelkyně ovlivňuje i Váš vztah, už jenom tím, že se jimi musíte tolik zabývat. Bohužel, jsou to dospělí lidé, kteří jsou sami zodpovědní za svůj život. A opravdu se nedá dělat nic jiného než jim dát najevo, že s jejich chováním nesouhlasíte (především pokud se týká vás dvou). Jinak je zatím veškerá energie zbytečně vynaložená, dokud jim samotným nedojde, že je něco v nepořádku. Šetřete si ji spíš, až od vás budou opravdu chtít pomoc. Vím, že to zní trochu beznadějně, ale měnit a zachraňovat někoho dospělého proti jeho vůli je opravdu k ničemu.