Sleczna :)
Dobrý den, chtěla bych se Vás zeptat,jak moc škodí denní kouření mariuhany?Mám kluka,který kouří mariuhanu už asi dva roky ,z toho skoro každý den. Tvrdí mi ,že závislý není ,ale já jsem přesvědčená o opaku.Jak mu můžu pomoct ,aby přestal? Předem děkuji za odpověd,nashledanou .

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, rizika dlouhodobého kouření marihuany jsou celkem podrobně popsána v sekci "o drogách" na stránkách této poradny. Po dvou letech se dá předpokládat, že už se určitá psychická závislost vytvoří. Fyzická závislost na marihuaně nevzniká, díky tomu si občas lidé myslí, že na ní nemohou být závislí. Ohledně abstinence - přítele těžko přesvědčíte, pokud sám nechce. To ale neznamená, že byste neměla říkat svůj názor. Otázka je, jestli je to pro Vás snesitelné, nebo jestli je to nepřekonatelná překážka v dalším vztahu, a o tom by bylo dobré s přítelem mluvit.